Reklamacije i povrat

Kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Bosne i Hercegovine. Naš cilj je da svaki kupac bude zadovoljan, te vam stojimo na raspolaganju za sve eventualne probleme s isporučenim proizvodima.

Reklamacije

Reklamaciju možete podnijeti u slučaju:

  • Fizičkog oštećenja proizvoda (ako nije evidentirano prilikom preuzimanja)

  • Neispravnog rada proizvoda u garantnom roku

  • Isporučenog pogrešnog ili nekompletnog proizvoda

Rok za prijavu reklamacije:
U roku od 7 dana od prijema proizvoda za fizička oštećenja,
ili u toku trajanja garantnog roka za funkcionalne kvarove.

Način prijave reklamacije:

  • Putem e-maila na: info@dehasystem.ba

  • Putem kontakt forme na webshopu

  • Telefonski na broj: +387 (0) 62 895 580

Molimo da u prijavi navedete broj narudžbe, opis problema i po mogućnosti priložite fotografije proizvoda.

Povrat robe

Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda, bez navođenja razloga.

Uslovi za povrat:

  • Proizvod mora biti nekorišten i u originalnom pakovanju

  • Kupac snosi trošak povrata osim ako je isporučeni proizvod neispravan ili pogrešan

Nakon što proizvod stigne nazad i bude pregledan, izvršit ćemo povrat sredstava najkasnije u roku od 7 radnih dana.

To Top