Imate pitanja?
mi imamo odgovore

često postavljana
pitanja

 

DOSTAVA

 
Koliko traje dostava nakon što izvršim narudžbu?

Rok isporuke zavisi od dostupnosti proizvoda.

  • Ako je proizvod na stanju, dostava se vrši u roku od 1 do 3 radna dana.
  • Ako se proizvod naručuje, rok je 3 do 10 radnih dana, zavisno od dobavljača.
  • Za specijalne narudžbe, bit ćete pravovremeno obaviješteni o dužem roku isporuke.

 
Kako mogu znati koliki je trošak dostave?

Trošak dostave se obračunava prema važećem cjenovniku kurirske službe i jasno je prikazan prije nego što potvrdite narudžbu.

 
Ko vrši dostavu kupljenih proizvoda?

Dostavu vršimo putem ugovorenih kurirskih službi ili vlastitom logistikom, u zavisnosti od vrste proizvoda i lokacije isporuke. Veći uređaji (npr. frižideri, šporeti) mogu se dostavljati direktno iz našeg centralnog skladišta.

 

NARUDŽBE

 
Koje načine plaćanja nudite?

Kupovinu možete platiti na jedan od dva načina:

  • Plaćanje pouzećem (gotovinom prilikom isporuke)
  • Uplatom na transakcijski račun prije isporuke (podaci za uplatu bit će dostavljeni nakon potvrde narudžbe)

 
Kako mogu biti siguran da je moja narudžba uspješno zaprimljena?

Nakon što izvršite narudžbu, dobit ćete automatsku potvrdu na e-mail adresu s detaljima narudžbe. Ako e-mail ne dobijete u roku od nekoliko minuta, provjerite "spam" folder ili nas kontaktirajte.

 
Mogu li promijeniti ili otkazati narudžbu nakon što sam je poslao/la?

Da, moguće je. Ako želite izmijeniti ili otkazati narudžbu, kontaktirajte nas što je prije moguće, prije nego što narudžba bude otpremljena.

 
Da li se plaćanje vrši u gotovini ili karticom prilikom isporuke?

Plaćanje prilikom isporuke moguće je isključivo u gotovini. Za plaćanje karticom preporučujemo uplatu unaprijed putem banke.

 
 

niste našli odgovore na Vaša pitanja?

kontaktirajte nas
 
To Top